Monday, May 26, 2008

Toilet music

Patřím mezi lidi, kteří nesnáší všechnu tu "hudbu", která se na nás téměř neustále odněkud line. Té lehčí variantě, která příliš netrhá uši, se obvykle říká "elevator music", i když vlastně úplně nechápu proč, protože nejčastěji se na mne line v místnostech, kam chodí i císařpán sám. Nemám to ráda. Mám pocit, jako by v tom malém soukromém prostoru se mnou byl přítomen ještě někdo cizí a zvědavě si mne prohlížel. Ovšem včerejšek byl výjimkou, a to dokonce dvakrát. Při první návštěvě oné místnosti v kavárně Indigo, se za zdí ozýval mužský hlas, který mi zpěvně sděloval, že "vyletěla holubička ze skály". Když jsem se tam vypravila podruhé, doprovodila mne česky vícehlasně zpívající kapela. Na živo. Zřejmě v těch sklepních prostorách měli generálku:). Musím říct, že takovou "toilet music" si nechám líbit, ...tomu říkám inovace!

1 comment:

Anonymous said...

tolik nových pracovních příležitostí pro začínající hudební tělesa ((((: