Wednesday, May 14, 2008

In-line balet

Pojala jsem "geniální" nápad jít si zabruslit. To by ještě nebylo samo o sobě tak neobvyklé, kdybych k této skutečnosti nepřidala malé vylepšení..."na brusliště pojedu už rovnou z domova na bruslích". Ti, kdo vědí, že na brusliště to mám z kopce a že neumím moc brzdit (v podstatě umím jen zpomalovat až do zastavení), už se můžou začít chytat za hlavu. Ale nemusí zas tak moc, protože cestou bylo několik velice prakticky umístěných lamp a značek. Jen ten vietnamec, co šel okolo, kroutí hlavou možná ještě teď, a ty malé děti se už možná přestaly smát. ...A já mám všechny kosti celé a odřeninu žádnou:).

3 comments:

Anonymous said...

Jeee já už mám taky brusle, tož to bychom mohli vyrazit někam spolu ne?
Co třeba Ladronka? třeba by se připojili i ostatní obyvatelé Peřin :)

Anonymous said...

Tak vidíš, že se ti dobře říká Šílinka...

Anonymous said...

Ann : Obyvatele peřin myslíš všechny, co nespí ve spacáku?
Ladronka je docela jenom kolečko, nejlepší je vyrazit ze smíchova na zbraslav, ale chápu, že to máte za barákem.

Ju: Včera jsem doprovázel Xandu během, když šel bruslit. A musím říct, že je také celkem zkušený zastavovač o sloupy. ;)