Monday, December 3, 2007

Na lovu

V sobotu bylo krasne. Dopoledne jsem krasne proflakala. Co jsem delala? Fakt nevim, ale bylo to fajn. Asi jsem hodne spala.
Ale odpoledne, to bylo dle planu a zcela bez pardonu zasveceno lovu. Lovu vanocnich daru. Ja chystam Vanoce hrozne rada, ale tady se mi do toho uplne nechtelo, protoze tu jeste nemam moc osvedcenych daronosnych stezek. Vysledek meho prvniho lovu byl nakonec docela legracni. 4 dary pro me blizke a 5 vecicek pro mne ode mne. Kdyz jsem si ty dve kupicky vyskladala doma na stul, byla jsem trosku rozpacita. Nevedela jsem, jestli jsem k sobe nebyla prilis stedra. Ale nakonec jsem si rekla, ze se sem zas nejakou dobu nepodivam a koupit si pet veci typu 6 bombicek s inkoustem barvy kavy snad neni zas takove rozhazovani. Navic s dary pro ostatni jsem zdaleka neskoncila, dnes pribyl dalsi! A vcera nic jen proto, ze cely den fakt hrozne lilo.;)
Vanoce se blizi...:)

3 comments:

Anonymous said...

JJ, taky ten nejdražší dárek z cesty do Luxu tvořil kalendář s Kocourem pro mě (-:

Anonymous said...

Moje rec. Ja tem predvanocnim lovum zatim rikam, ze "chodim obhlizet a promyslet, co koupim, az pujdu nakupovat". A do te doby delam radost sobe. Tuhle zlevnena knizka, tuhle pekna cervena tuzka (dobra vymluva: musim prece necim opravovat pisemky!), tuhle kupicka barevnych papiru. Takze vubec nechapu, jak mi maminka muze rict, ze ji pripada kazdy rok strasne tezke, vybrat nejaky vanocni darek pro me. Vzdyt mne by se hodilo tolik veci! :-)
A kavove zbarvene bombicky? No parada! Hned se po nich podivam. Kdyz je maji v Parizi, co by je nemeli v Belgii, ze...

Anonymous said...

Nedolovím....