Tuesday, December 4, 2007

Mistni

Zacinam mit (mozna mirne drzy) pocit, ze uz jsem mistni.
Libi se mi vecer kracet domu s bagetou v podpazi.
Uz vim, kam si mam jit koupit prima oblecek za pakatel (kdyz ma clovek stesti).
V nejblizsich potravinach uz pani prodavacka vi, ze nechci tu jejich igelitku (coz me rovnou usvedcuje z toho, ze nejsem rodu francouzskeho;).
Uz jsem objevila par kavaren, kde je docela levny kafe (na mistni pomery) a par obchudku, kde maj prima blbosticky (hlavne papirnictvi, ze Cervo?;).
Taky uz jsem konecne prisla na to, kam muzu dat svuj vytrideny odpad (pro obyvatele hotelu to neni uplne maly problem).
A nejlepsi je, ze se mne posledni dobou docela dost lidi pta nacestu a nejen to, ale ja jim dokonce dokazu i poradit! Hohoho!

1 comment:

Anonymous said...

ahu, doufám tedy, že nám v této problematice také poradíš, třeba tu cestu nebo kafe