Thursday, December 6, 2007

Hon na popelnici

Myslela jsem si, ze mam vyhrano, kdyz uz vim, kam mam vyhodit trideny odpad a ze popelnice se zlutym vikem se v ulicich u nas objevuji ve stredu. Vcerejsi akce byla teda jasna. Jenze....

jsem domu prisla nekdy kolem 20h, totalne utapana a neschopna jeste nekam jit. Rekla jsem si teda, ze to odnesu, nez pujdu do skoly, pac to je stejne brzo rano, tak tam ty zlutosky urcite jeste budou, ze jo. Byly, ale mam takovy pocit, ze uz vyvezeny. No nic, to maj ode mne sousedi darek.

Ale to jeste nebylo vsecko. Zbyvalo zbavit se 6 lahvi od vina a 2 sklenicek od oliv. Kontejnery na sklo se obcas vyskytuji a tek jsem se ho vydala hledat. Vcasny prichod do skoly se stal cirou iluzi, ale nevzdavala jsem se. V hlave mi vyrily vety typu "prece to neponesu do skoly!", "sakra, prece to ted, po tom vsem, nevyhodim jen tak", "kurnik, nekde to tu musi byt!", ... a pak nebe potemnelo, vody se rozastoupily a ja spatrila zelenou pixlu a vedela, ze prisla ma chvile. Nadsene jsem nacpala svuj kontraband do prislusneho otvoru a odkracela na metro s vyrazem absolutniho viteze na tvari.
A vite, co jsem uvidela kousek od metra? Asi tak na pul cesty mezi mym bydlistem o mnou objevenym kontejnerem?( rozumej: MNOHEM BLIZ) Beda! Tez kontejner na sklo. Ale neni to spravedlivy, protoze vypada uplne jinak, nez ma kazdy slusny sklokontejner vypadat. Odted uz si na nej ale dam pozor! Vim o tobe, kamo!

No comments: