Wednesday, March 4, 2009

Papejry

K narozeninám jsem jich dostala spoustu! (A to jsem si o ně ani nenapsala sv. Valentýnovi!)
Potvrzení o studiu a v zápětí žádost o přerušení studia, dva dopisy s červeným pruhem (můžu se cítit důležitá, že si dopisuju se samotným panem dědkanem), žádost o OPENCARD, žádost o pasport s biometrickými údaji, jednotný registrační formulář (musím uznat, že ten papejrování výrazně omezuje...díky bohu za něj!!!) a jako bonus sprška mailů a telefonátů. Jo jo, jdou po mě jdou (naposledy dneska "soudružka Zubatá" ze sociálky), už mne mají a od teď už mne budou jen a jen vysávat.
HAPPY BIRTHDAY, dear Pinguin!

(Ale má to i jeden světlý bod, na MÚ Prahy 1 mají prima paternostery, ještě stále funkční!!!!)

4 comments:

Anonymous said...

Potomstvo!!!

Anonymous said...

hehe, uz jsi velka slecna.
Nejvic me pobavil pan Dedkan (sice je to preklep, ale takhle familierni osloveni by se jiste uchytilo:)

Ju said...

A víš, co je Ani nejlepší? Že v naší inťoušskérodince se toto familiérní oslovení už dávno uchytilo a tohle není překlep;).

Anonymous said...

Tak to je paráda :)