Thursday, July 12, 2007

Medvídci

Poslední dobou potkávám docela často medvídky. Né, nebojte, nehrabe mi víc než obvykle. Nepotkávám živé medvídky, ale jejich želatinové příbuzenstvo. V různých barvách, v různém stadiu ožužlanosti či rozmoklosti, smutně pohozené, ztracené a zapomenuté . A už jsem jich potkala tolik (na schodech, u vstupních dveří do krámu, v lese na cestě), že si začínám myslet, že to není jen tak. Zdá se, že nevědomky sleduji jakousi žužlavou turistickou značku.
To jsem teda zvědavá, jestli se vyskytuje i jinde než na mé rodné hroudě (brzy ověřím) a kam mne dovede.Jestli vůbec někam:).

2 comments:

Anonymous said...

to je divný, já žádnýho méďu želatinovýho nespatřila. Nemáš halucinace? Asi se spíš já budu muset lépe koukat.

Ju said...

No,oni jich zas takový zástupy nebyly, ale pár jo:).Třeba ale chodí jen za mnou:)