Monday, May 28, 2007

Zk

Škola je kráva a zkouška je zakázané slovo.
Ale toto zkouškové jsem započala porážkou největšího letošního strašáka, simultánního tlumočení I, lidově řečeno simultánky.
Mé oficiální "indiánské jméno" na letošní Fontík je Takdlouhosesmálavkabiněažjívyplimikrofon, ale dnes jsem mu rozhodně za pravdu nedala. Z mého pohledu bych se spíš měla přejmenovat na Takdlouhosepotilaakoktalavkabiněažjířekliaťpřijdejindy. Ale paní docentka to viděla jinak, asi si před zkouškou nasadila růžové brýle a tím líp, já si teda rozhodne nestěžuju, abyste si nemysleli:).
Prostě se tím jen snažím říct, že jsem děsně nadšená a jásám a na vavřínech se vyvaluju!
A také tímto děkuji všem, kterým jsem vykládala, jak to neudělám, a kteří zas naopak mě vykládali, jak to udělám. Díky moc!:)

2 comments:

Anonymous said...

A to jsem já taky? Brekeke-Gaga.

Anonymous said...

No jasně!Ty seš z nejzasloužilejších, přece!