Wednesday, May 30, 2007

Mariza


V pátek jsem byla na výstavě, ale radši jsem vám sem o ní nenapsala, protože končila hned v neděli a mohlo by vám třeba být líto, že jste ji nestihli.

Ale tak se to pokusím alespoň maličko vynahradit koncertem, na který se chystám 7.6. do Karlínského divadla. Bude se tam servírovat portugalská zpěvačka fada Mariza.

Malá odbočka pro ty z vás, kdo nevědí, co je to fado. Jde o čistě portugalský hudební styl, který nenajdete v žádné jiné kultuře. Fado znamená v portugalštině osud a ve své klasické podobě by mohl člověk mít dojem, že je to takové ubrečené kvílení.

Já osobně nemám klasické fado nijak zvlášť ráda, ale Mariza, to je jiné kafe. Na internetu o ní píšou, že je světovou jedničkou ve stylu fado. Mě se toto tenisové přirovnání nelíbí, protože se k ní vůbec nehodí, ale je to jakés takés potvrzení mého čistě osobního názoru. Mariza je prostě božííííííííííííííí! Ten hlas se musí slyšet.

Koncert má jedinou mouchu a tou je samozřejmě cena lístku. Ale já jsem si řekla, že pro krásu se holt musí trpět. Přijdete taky?:)

1 comment:

Anonymous said...

Bych šel, ale budu v Podyjí sbírat titišky...