Tuesday, May 5, 2009

Speakin´ for Canadian TV

Tak nevím, jestli ještě někdy na otázku: "Do you speak English?" hrdě odpovím: "Yes, sure."
Zcela nevinně jsem si seděla na vyhlídkové zídce na Hradčanském náměstí, kde všichni turisti obdivují pražské panoráma, a činila jsem taktéž v nastávajícím soumraku a drobném deštíku. Kochala jsem se myšlenkou, že už nemusím psát nic o intonaci natož o pauzách, když tu se ke mě přitočil pán s kamerou a výše zmíněným dotazem. Pak mi prozradil, že se teď v Praze koná summit Kanada-EU a že by kanadská television chtěla znát můj názor na tuto problematiku. Já jsem pánovi na oplátku prozradila, že jsem včera spadla ze suprasegmentálního Marsu a tudíž na tuto problematiku nemám názor pražádný neb o její existenci vůbec nevím.
Byl to zřejmě ostřílený harcovník neb se vůbec nenechal odradit, řek mi vo co go (možnosti práce pro kanaďany v EU a pro evropany v Kanadě) a pak že teda budu do kamery řikat ten názor.
Tak teda jo.
Rozsvítilo se světýlko a pak padl dotaz: "Co si myslíš o tom, že se Kanada podílí na vybíjení tuleních mláďat?" (Cože? Jaký babyseals?že by nějaký baby sale?Jo tak zabíjení malejch tuleňů...aha..no, je to nelidský, krutý, zbytečný...do pytle cože?)
"No a co říkáš na ten summit, myslíš že to je k něčemu dobrý?"(Jo, aha, tak to už vím, kde sem...OK, here we go..)
No, tak prej super a děsně dík, bylas báječná a ta první otázka, to je taková naše metoda, že aby ses hodila do klidu....Tak dobře, tak já teda nevím.
Za trest jsem ho zítra poslala na šlapadla a na pivo, ať si to tu ještě do pátka užije, že.

PS:Na můj naivní dotaz, jak poznal, že nejsem turista/cizinec, řekl, že potřeboval evropana:). Máme my to ale úzké horizonty na tom starém kontinentě:D.

1 comment:

H2 said...

Týjo, to budeš slavná! Nás se tady nikdo na summit EU - Kanada neptal :-) Asi to bude tím, že pořád sedíme na campusu (nebo v campusu?)