Friday, February 8, 2008

Sociologické průzkumy

S Ň. vedeme v patrnosti několik sociálních statistik a příležitostně je doplňujeme o nové poznatky. Zkoumáme jak kdo loupe banán, způsob zacpávání uší a posledním případem bylo mazání palačinek (tento průzkum byl již uzavřen).
Ráda bych tímto připojila nový objekt zkoumání. Byla jsem totiž přistižena, ana si stříhám nehty, a to, považte, levou rukou na pravé!!! Část mojí rodiny se velice divila, jak to dokážu. Já jsem se naopak divila, jak si teda, proboha, stříháte nehty na pravé ruce vy? A bylo mi řečeno, že skřípátkem. To zas pro změnu neovládám já. :)

A jak si teda stříháte nehty na pravé ruce vy?
verze pro leváky: A jak si teda stříháte nehty na levé ruce vy?

9 comments:

- ! - said...

Slovo skřípátko neznám, ale pokud jím myslíš stříhátko na nehty, tak tím si skutečně stříhám pravou ruku a levou nůžtičkami. Obdivuji tvou jemnou motoriku:-)

Anonymous said...

Já si na pravé ruce stříhám nehty taky nůžkama. Naopak mě překvapuje to skřípátko. Tím jsem to nikdy nezkoušela.

Anonymous said...

Na obou rukou nůžkama (-:

Anonymous said...

Já si zase vždycky myslela, že skřípátko je jenom na nehty na nohou a na ruce se používat NESMÍ :) Měla bys tučňorodinu poučit, ať nedochází ke společenským foyers!

Anonymous said...

nuuuuužkamaaaa jediněěě
sice to chtělo léta praxe ale teď už je to ok :)

Anonymous said...

nůžky... ale kamarádka "slečna" říká, že nehty na ruce jedině pilníčkem, žádné stříhání... hm?!;-)

Anonymous said...

Skřípátkem se zřejmě rozumí štikátko na nehty, a kdo byl na Obrok afterparty, ten ví, že se taková věc dá použít na celou řadu věcí.

Pro mě osobně byl zásadním životním objevem můj kapesní Victorinox, jehož integrované nůžtičky jsou na nehty uplně nejvíc nejlepší. Jsou navíc navrženy tak že i nemehloidní kopyta jako já je zvládnou používat v obou rukách, což považuji za vrchol ergonomie.

Anonymous said...

Nuzkama, ale kdyz nejsou po ruce, chopim se i cvikacku. Ale nejlip to jde s malymi nuztickami z KPZ-kreditky od Victorinoxu (tolik reklamy na nej tady...), jsou takove sikovne obouruc.
A ze vlastne jeste nikdo nenavrhoval - okousat!

Anonymous said...

Julie - máš bod.. ;)

Nemám kleštičky (tak se jim říká po habartovsku) rád protože co prst to jiný průměr, navíc bývají většinou tupé..Asi od stříhání nohou ;)

Takže pro mě (leváka) jednoznačně nůžkama - mám takové integrované na minišvýcaráku co nosím na klíčích.

A když není to, tak nožem, nebo klíčema.. Zuby fuj..